Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Παρθενορραφή

Έρχεσαι τώρα και μου λες πως όλα μέλι γάλα
Τι να σε κάνω φίλε μου εγώ δεν ξεχνώ
ρίχνεις τροφή , για να βουτήξω στην γυάλα
μπήκανε τόσοι , ας είμαι έξω εγώ

Όποιος δεν θυμάται την Ιστορία του , την ξαναζεί
ποτέ δεν ήταν εύκολη και αυτό με τρομάζει
όλοι το ρίξανε στην παρθενορραφή
ποντίκια σε πλοίο που βουλιάζει

Υπάρχει και κάτι πριν σπάσει κάποιος υμένα
εσύ απλά σφραγίζεις την διαρροή
Αγνότητα χαρακτηρίζει την παρθένα
εσύ μπούτι δεν κλείνεις , σε ξέρουν άλλοι λαοί

Αυτό για εμένα σημαίνει υποκρισία
ας πρόσεχες που έβαζες υπογραφή
οι δημοσιογράφοι πλέον γράφουν Ιστορία
στα τότε ρεπορτάζ , είναι η μουσούδα σου εκεί

Δεν σου ζητώ να μην μετανιώνεις
εδώ όμως παίζεται η δική μου ζωή
εσύ με χαντάκωσες , εσύ δεν με σώνεις
υμένας δεν ματώνει στην παρθενορραφή ...

Για την

Πηγή: ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου