Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Πόσο Υπομονή ;



Πάνω στο δόξα σοι ο θεός, βοηθά παναγιά μου
σε μαύρο χρώμα έντυσαν τα νιάτα τα δικά μου
θέλω οικογένεια, παιδιά πολλά να κάνω
μα πριν ακούσω το μπαμπά, προβλέπω θα πεθάνω

Δεν είναι η διάθεση μου, σε άβυσσο χωμένη,
είναι και ότι η πίστη μου στα χέρια μου πεθαίνει
χάρη τον κόπο μου σ’ αυτούς, εγώ δεν δίνω
μα το αίμα και ο ιδρώτας μου μ’ αρρώστησαν και πίνω

Ώμο δεν βρίσκω φιλικό, επάνω ν ακουμπήσω
μεγαλύτερο πρόβλημα εκεί, ξέρω θα συναντήσω
μακάρι να χω υπομονή, εγώ θα το παλέψω
δάκρυα δεν ρίχνω και ούτε θα σαλέψω

Μόνο φοβάμαι την οργή, που κρύβεται στα μάτια
γιατί ελλοχεύει εκδίκηση, σε ταιριαστά κομμάτια
μέλλον αν δεν έχω, δεν έχω να το χάσω
πλέον στερεύει η υπομονή, άσχημα θα ξεσπάσω !

 Για την

Πηγή: Βασίλης Χριστοφορίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου