Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Maldiciones Tango (Το Ταγκό της κατάρας)



Στίχοι:Έχιδνα Κερασφόρος
Μουσική: Έχιδνα Κερασφόρος

Με πρόδωσες με πλήγωσες με μάτωσες
Την δόλια μου καρδιά εσύ την πάτησες
Δεν ήσουνα παρά μια φτηνογκόμενα
Γελάστήκα κι εγώ απ’ τα φαινόμενα



Α! που να σε ψάχνει ο Χαρδαβέλας
Να σε κάνει τραγούδι ο Καρβέλας
Και λίγο πριν σου σκαφτεί ο λάκκος
Να σε βγάλει σε δελτίο ο Ευαγγελάτος



Με εσένα η πιο σύντομη διαβίωση
Ήταν αγώνας για την επιβίωση
Καθώς κακάριζες σαν το κοτόπουλο
Με ζόριζες να δω Τριανταφυλόπουλο


Α! που να σε ψάχνει ο Χαρδαβέλας
Να σε κάνει τραγούδι ο Καρβέλας
Και λίγο πριν σου σκαφτεί ο λάκκος
Να σε βγάλει σε δελτίο ο Ευαγγελάτος


Δεν θέλησα κανέναν για ηγέτη μου
Και στέλνω πια φιλιά στον ευεργέτη μου
Σε πήρε το λοιπόν απ’ την αγκάλη μου
Και μ’ έσωσε από το μαύρο χάλι μου.


Α! που να σε ψάχνει ο Χαρδαβέλας
Να σε κάνει τραγούδι ο Καρβέλας
Και λίγο πριν σου σκαφτεί ο λάκκος
Να σε βγάλει σε δελτίο ο Ευαγγελάτος

Για την


Πηγή: Οχιά
Το κομμάτι θα το ακούσετε στο: Maldiciones Tango

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου