Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Προφήτης


 
Για όσες φορές αποκάλεσα βόδια τους συντοπίτες μου πρέπει να ζητήσω ένα συγνώμη, αλλά από τα βόδια. Γιατί και δεν πειράζουν κανέναν βάζοντας μέσο να διοριστούν και τρώνε ήσυχα το χορτάρι τους χωρίς να θέλουν εύσημα γι αυτό. Το βιβλίο του Μακιαβέλι δεν είναι τυχαία καταραμένο από το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Γιατί περιγράφει το πόσο χειραγωγήσιμος είναι ο λαός που πραγματικά κάνει τα βόδια να δείχνουν απρόβλεπτα. Οι διάφοροι πνευματικά καθυστερημένοι που μιλάνε για προφητείες έχουν τόση ιστορική άγνοια που είναι φυσικό να μην καταλαβαίνουν την σπείρα της ιστορίας. Να θυμάσαι πάντως σοφέ λαγέ μου πώς ότι διαβάζω έχει πρακτική εφαρμογή σ’ αυτήν την ζωή μου. Γι αυτό δεν περιμένω ούτε να με αγιοποιήσουν ούτε να με δαιμονοποιήσουν. Περνάω την ζωή μου όσο πιο καλά μπορώ βάζοντας τακτικά τρικλοποδιές σε καβαλάρηδες καλαμιών ώστε να εξασφαλίζω την ησυχία μου ή να βρίσκω το πρόσχημα να τη κοπανάω από μια δύσκολη κατάσταση ή μια καταστροφή. Προσέχω ότι θεωρώ φίλο μου και τσακίζω ότι έχει το κουτοπόνηρο βλέμμα της νυφίτσας. Οπότε δεν προβλέπω τίποτα απλά εσύ αγνοείς το γεγονός ότι ήρθες για να ζήσεις.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου