Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Σιδερένια μπάλα


Και βέβαια αυτή η άποψη έχει αρχίσει πια να κυριαρχεί. Απλά θυμήθηκα τις άπειρες ώρες που ξόδευα για να βγει ένα τραπέζι τέλειο και τα άπειρα γυαλόχαρτα που αγόραζα από τα χρώματα σιδηρικά. Βλέπεις σοφέ λαγέ μου δεν άφησες μόνο εμένα άνεργο αλλά άλλους πέντε υπαλλήλους (του ιδιωτικού και τώρα πια και του δημόσιου τομέα). Οι αγορές σου άφησαν κι εσένα άνεργο. Το καθεστώς τον πολυεθνικών που σε θέλει μόνο γκαρσόνι και σκουπιδιάρη πέτυχε τον σκοπό του. Μόνο αν έχω δουλειά θα έχεις δουλειά μόνο αν έχω πρόοδο θα έχει κι εσύ. Δεν με τρομάζει η απορία μιας και φτωχός δεν θα είμαι ποτέ. Τα χέρια μου δουλεύουν όπως και το μυαλό μου. Εσύ που βιάστηκες να γίνεις γιάπης Ισκαριώτης έχεις το πρόβλημα. Τα λίγα λεφτά που αποταμίευσα άλλωστε μου εξασφαλίζουν το να μπορώ να σου γράφω ακόμα. Ναι φίλε μου σαν άνεργος κατάφερα να τρώω 4 χρόνια από τα έτοιμα. Εσύ που ξιπαζόσουν άραγε θα σπάσεις αυτήν την επίδοση;
http://www.tovima.gr/world/article/?aid=484328
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου